Залиште заявку і ми вам передзвонимо найближчим часом

Можливо, причина аварії локалізована в межах вашої квартири. Перевірте, застромлять чи в комп'ютер (роутер) мережевий кабель, чи є харчування на мережевих пристроях (медик, роутер, ТВ-приставка) при їх наявності. Можливо, мережевий адаптер комп'ютера відключений - це можна перевірити через диспетчер обладнання, в розділі «Система» контрольної панелі Windows.

1. Спробуйте відкрити сайт st.skynet.od.ua

Якщо сайт st.skynet.od.ua відкривається, а інші інтернет-сервіси недоступні, значить, ваш доступ в Інтернет заблокований. Зазвичай причина блокування - негативний баланс. Перевірити баланс ви можете в Особистому кабінеті абонента на сайті SkyNet, або зателефонувавши за тел. 0 800 2 0000 4
Якщо доступ до сайту st.skynet.od.ua неможливий, швидше за все, має місце аварійна ситуація.

2. Перевірте обладнання і комунікації

Можливо, причина аварії локалізована в межах вашої квартири. Перевірте, застромлять чи в комп'ютер (роутер) мережевий кабель, чи є харчування на мережевих пристроях (медик, роутер, ТВ-приставка) при їх наявності. Можливо, мережевий адаптер комп'ютера відключений - це можна перевірити через диспетчер обладнання, в розділі "Система" контрольної панелі Windows.

3. Перезавантажте обладнання

Внаслідок короткочасного збою (наприклад, перебою з електрикою) може тимчасово вийти з ладу мережеве обладнання в квартирі (роутер, комутатор, ТВ-приставка). Для виправлення цієї неполадки зазвичай досить лише перезавантажити домашні пристрої, що відповідають за Інтернет. Вийміть блок живлення з розетки на 10-20 секунд, а потім вставте вилку назад.

4. Можливо, ви нещодавно змінили роутер або комп'ютер?

Зазвичай при першому підключенні нового пристрою до кабелю SkyNet відбувається переадресація на сторінку його авторизації за логіном і паролем від Особистого кабінету. В нашій мережі авторизація комп'ютера здійснюється за його МAC-адресою (фізичною адресою). Якщо автоматичної переадресації не відбулося, наприклад, із-за налаштувань безпеки роутера, вам необхідно самостійно авторизувати новий пристрій в нашій мережі, прив'язавши нову MAC-адресу в Особистому кабінеті (доступ в ОК відкритий навіть у тому випадку, якщо послуга доступу в Інтернет заблокована) в пункті меню "Реєстрація", після чого перезавантажте ваше обладнання.

5. Не вдалося самостійно виявити причину несправності?

Зателефонуйте 080020004. Служба телефонної підтримки проведе первинну діагностику можливих неполадок. У багатьох випадках ситуацію можна виправити за телефоном, якщо причиною втрати з'єднання не є фізичне пошкодження кабелів або мережевого устаткування.
Якщо не вдається вирішити проблему по телефону, оператор прийме аварійну заявку і до вас направлять майстра для подальшої діагностики і усунення неполадок. Час приходу майстра узгоджується по телефону і призначається в зручний для клієнта час диспетчером аварійної служби.